~ 20 ramadhan 1433H ~

ya Allah pejamcelipejamcelik da 20 hari kiter puase kan...counting the days la sekarang neh nak menyambut 1 Syawal..erm da lamer giler kots aku x update n3 kat blog aku yg da macam nyawa2 ikan ni...huhu..

well aku adalah sangatsuper bizzy dengan kerja di pejabat, dyha'z wear n tempahan kuih raye..walaupon x banyak tapi masih x mampu memanagekan mase aku dengan sebaiknyer...agak kekurangan kakitangan...rase macam nak menambah bilangan mereka jer if boleh gittew...fuhh!!!

hah korang mesti da sopink sakan nak celebrate raya kan..aku appah pon xdo laie...cumer da beli baju melayu untuk en. suami jer...haa tema aku ngan en. asben utk tahun ni adalah kaler silver hokey....sempena dengan Dato' LCW dapat silver..ha boleh x gittew????

k la u olls nak sambung kijer dulu..kank x pepasal x boleh cuti rayer plop...huhu



3 comments:

  1. laaaa...ko jual baju,ko rembat je baju kat situ.

    hehe.

    ReplyDelete
  2. Masalahnyer aku x jual baju kurung ke kebaya ke klu x mmg x sempat customer tgk pon mmg aku bahamas dulu babe...

    ReplyDelete
  3. pakai dress la.baru uptodate.hehehe..

    ReplyDelete