mood raya sudah tiba!!

tinggal lagi 5 hari jer nak raya kan..huhu..kat dalam hati aku nih da mule bergelodak, menggelatat,menggelitis dan segala "meng" lagi la...tapi nasib aku agak sedikit malang berbanding dengan kawan2 aku yg seronok melayan lagu raya di pejabat tak sepertimana aku yang hanya mampu duduk dalam keadaan senyap dan sunyi..argh rase nak menangis langsung xder suasana raya kat opis aku ni da macam dilanggar garuda aderla...

kalau setakat nak layan lagu raye tu mmg la boleh tapi hanya setakat pasang  n dengar dek telinge aku jer la x ley pasang kuat..maner nak feel macam tu kan..tu la borink kerja dengan company yg BB nyer bukan seagama or sebangsa dengan kiter..kurang alert mereka ini..owh my aku sedih lagi...

ekceli mood rayer aku mmg sudah samapai tahap maxima...malasnyer ya Rabbi nak buat kerja..semua kerja aku siap2 aku da pass pada assistant aku...(sonok mak nok da ader assistant) padan la muker dier..mak cuti seminggu next week ya nox pepandai hang la buat aper patut...

tahun ni mak da membulatkan suara beliau nak celebrate raya kat umah aku di seri kembangan..wargh melompat bintang kejap aku ngan en. asben dengar mak buat decision macam tu..kuikuikui...membawa diri katernyer..so raya tahun ni aku x balik kampung but mak wif adik n family akan datang kerumah aku..huh lege x payah susah2 aku nak menempuh jam yang memang sudah pasti menunggu...

so sebagai tuan rumah raya tahun ni banyak jugerla persiapan yang perlu aku n en. asben buat..huhu..rumah pon dok tunggang langgang lagi..al-maklomla baru je lepas siapkan tempahan kuih raye dari teman2 terdekat..moga2 sempatla semuanya kembali kepada keadaan asal..hahahaha...






No comments:

Post a Comment