last delivery day for raya orders!!!

muahahahahaha...sekarang aku dgn en. asben suda boleh menarik sedikit nafas lege..semlm kami  da all out menyiapkan semua order kuih raya n also packing poslaju utk dyha'z wear nyer customer..alhamdulillah pagi tadi semua sudah selamat packing dengan cun dan kemasnyer...

tahun ni kuih oll time faveret punyer order agak kurang sambutan tp ok jugak la kan sbb aku n en. asben mmg sangat super bizzy dengan hal2 bisnes kami yang lain plus order utk cookies pon sudah cukup membuat kami sesak nafas...huh mintak nyawa mintak nyawa...

jadi hari ni en. asben sudah pon dengan rela hati mengambil cuti kecemasan daripada opis beliau sematamata untuk memuaskan hati pelanggan hokey..servis terbaek!!!hantar direct ke tangan from hand to hand siap boleh bertentangan mata lagi jangan dari mata turun ke hati sudah aku yang makan hati nanti..okey enough aku merapek..

paperpon terima kaseh en. asben kerna telah berkorban cuti anda untuk melunaskan semua order..huhuhu..takper2 baju melayu raya awak saya da beli kankankankan?? tu kire upah la tu...


separuh daripada order yang perlu disettlekan delivery
separuh lagi da selamat masuk kereta


p/s : da settle semua order alhamdulillah then it's time for me to sopink baju raye aku xder lagi ni weyh..huhu

No comments:

Post a Comment