new gadget of mine

alhamdulillah semlm akhirnya selepas hampir 2 minggu menunggu simpack broadband prepaid with apn yang mmg agak susah nak dapat tu ia sudapon selamat sampai ke tangan encik somi...huhu...tapi yg excited lebih bukanla encik somy tapi aku sendiri sebab mende alah tu adalah untuk my beautifulgorgeous gajet yg juga aku dapat hasil pemberian daripada encik somy..owh i luv u so much encik somy...(cheh dandan la luv kan....muahahahahahaha)
bukan ape biler da moley access internet 24 hrs n di mana jua ni maka bertambah senangla aku nak melayan serbamacamseribu kerenah customer tanpa perlu bergantung pada kemudahan internet di pejabat sahaja...alhamdulillah again harap bisnes aku lepas ni akan lebih bertambah maju kedepan..insyaAllah dengan izin yang diatas sana..

maka malam semalam aku pon agak excitedla melayari internet separa malam walaupon siang harinya da jenuh menghadap FB di office...sampai cancel la plan nak menguli kuih...hahahaha...bahaya jugak tu kan..apa pon x bley!!! kene belajar cara mengawal nafsu macam neh...ekekek..


:: my new gajet of mine...loike..loike..loike ::



p/s : sedang berkira2 nak melebarkan sayap perniagaan on9 aku..stay tune ya u olls..



1 comment: