khamis tanpa kata...

memang hari ni aku da x mampu nak berkata2..sebabnyer aku dah pon kehilangan suara selepas sehari suntuk dok batuk2..adui hanya tuhan yang tau betapa seksanya anak tekak dan segala saluran tekak yang ader berhampiran ni biler aku batuk..baru sehari kalu seminggu adoi x mampu den nak kato papo!!!

jadi semalam aku mendecidekan diri untuk memakan ubat batuk cap kelapa laut walaupon sebelom itu aku agak menghalang diri sendiri makan obat batok cos takut x jadi kijer lain biler mater asek mintak ditutup jer..tapi oleh kerana sifat kasihan pada tekak sudah membanjiri diri aku pon makanla dengan harapan sakit, perit tekak n batok2 ni akan segera hilang...

alhamdulillah biler da makan tu tekak da ader sikit leger tapi hidung plak tersumbat siap ngan pakej da meleleh plak...argh tension!! aperlagi pergi cari first aid haa telan segala obatobatan yang ader n yeah penyudahnyer arini suare aku da semakin lama semakin tenggelam...padan muker aku!!

so jadilah hari ini HARI KHAMIS TANPA KATA!!!


No comments:

Post a Comment