Dating, Dinnering & Movieing

hokey hokey arini aku nak stop kejap dr chiter pasal aku dekat sabah...tau da ader yg borink..kahkahkah...

so arini aku nak beralih line story la sikit..nak dijadikan cerita petang semalam tgh borink2 buat drawing blh plak jari jemari runcing aku ni gegatal pegi jengok website gsc...da dengan x sengaje terpurchase plak tiket...adoyaiii burst lagi duit dlm maybank aku...nasib baik chiter best!!!!

so memang harosla balik awal kan kater nak dating ngan en. asben kenela chomey2..dalam pukul 7.30 kitorang pon gerak dari umah kener kuar awal sikit cos takut stuck ngan jammed..sajer jer this time aku purchase kat Berjaya Times Square da lamer kot x pegi sini last mase nengok citer Ombak Rindu...so jauh sikitla perjalanan kali neh..
:: paperpon kiter pose dulu ::

nasib baik jalan smooth jer x derla jammed sangat..alhamdulillah kitorang sampai sejam lebih awal so sempatla kitorang dinner dulu..
satu times square kot kitorang pusing nak cari Ayam Penyet Xpress last2 rupernyer ader satu level jer ngan GSC..adoyai da naik melecet kot kaki mak jemah ni tawaf times square pakai heels...nasib baik jumper....phewww!!!
 
1st trial makan kat Ayam Penyet Xpress ni agak memuaskan hati..not bad..en. asben sampai x cukup siap tggu aku punyer lagi utk dipaw eee x malu..die kater sambalnyer sedap..bg aku biase jer x leh lawan sambal ayam penyet di KK..price kat sini pon ok la x mahal sangat...yg klakonyer perihal en. asben aku ni dapat jer menu dr pelayan teros dengan level confident yg sangat tinggi pegi order Air Teh Botol Sosro...hahahaha sekali yg datang tu dia.......hanya la teh biase tp imported from Endon..padan muka hang!! Tula order x tanyer org.. 
:: siap order tggu makanan sampey ::



:: air yg diorder dgn begitu konfiden oleh en. asben...TEH BOTOL SOSRO ::


 :: soda gembira untuk aku ::


::  n finally the main dish - nasi ayam penyet set A ::

okey cukup cerita pasal makan, now we move ahead to the movie yg aku tonton...THE AMAZING SPIDERMAN pada aku memang quite an amazing movie..sangat suker gandingan hero n heroin chiter nih Andrew Garfield n Emma Stone..dua2 pon sangat cute..diorang jatuh cinta in a way yg sangat cute..owh my memang aku senyum jer sepanjang chiter ni...feeling2 macam aku plak yg dok berlakon dlm chiter tu..hahaha sangatla SS aku ni kan...


:: sempat lagi beli 32 spidey cup neh..berbaloi2 shanteQ ::

jalan chiter pon da ader sedikit berubah pendek kater penambahbaikan la daripada cerita asal..compare both of the movie aku lagi suker yang baru ni kot..so klu korang nak tau sejauhmane kehebatan THE AMAZING SPIDERMAN ni silela ke pawagam berdekatan k..jari aku ni da x brape bg keizinan untuk menaip lebih lanjut penat katernyer....ngeeeeee


:: hero n heroin movie ni yg sangat super cute ::
emma stone & andrew garfield



p/s : walaupon semalam aku agak kepanasan n x selesa semasa menonton tapi berbaloi cos movie nih sangat LAYANNNN!!!


3 comments: