demam lagi....

aduh dalam excited aku nk balik kampung n sambut ramadhan mulie ni diduga plak oleh Yang Maha Berkuasa..demam lagi untuk kesekian kali...Alhamdulillah terhapus juge dose2 kecil aku..wallahualam hanya Dia Yang Maha Mengetahui kan samada mampukah dose itu terhapos atau sebaliknyer..aku cumer share aper yg org slalu ckp..kalau kiter sakit means tuhan sedang menguji n cuba untuk menghaposkan dosa2 kecil kiter...jenis dosa kecil tu xla pulak aku tau kategorinyer yang macam maner...

ni baru nak masuk bulan tujuh bagi tahun 2012 aku rase masuk kali ni da kali ke enam kot aku demam...adui mungkin antibodi badan aku ni da semakin berkurangan kot...erm ntahlah..

sebenarnyer aku x tau nak merapek aper skrg ni...yg aku tau aku penat tapi aku  x boleh amik mc cos office xder org..argh tension...demam2 dok kat opis!!!

tolonggggg!!!! aku nak balik!!!! (agak2 ader x orang yg boleh tolong aku???)


No comments:

Post a Comment