sakit hati...

alhamdulillah masih dapat menerima dengan akal fikiran yang masih waras walau pon hati agak sedikit sakit mendengar aper yang adik aku bagitau time aku call die tadi...amek dari segi positif mungkin aku ader buat salah tapi rasernyer x perlulah nak mendoakan yang bukan2 pada aku..."kau" sendiri pon pernah buat salah yang paling besar dalam hidup "kau" xper la aku cumer nak ucapkan terima kasih....

kalau "kau" raser "kau" da terlalu banyak menabur budi pada aku amik mase seminit dua undur balik kebelakang n tengok aper plak yang pernah aku buat pada "kau".......bak aper yang "kau" selalu kata hidup nih memanglah harus menuju kedepan tapi kadang2 kite kener jenguk2 juger aper yang da pernah jadi kat belakang.....


p/s : sedang melayan emosi.....sila faham!!!!



No comments:

Post a Comment