me n my new shoes

erm nak dijadikan chiter semlm after da finish anta mak kat pintugate penerbangan domestik n siap lambai2 sampai ilang shadow mak dari pandangan aku, hubby n mertua2ku pon bergerakla nak balik ke KL yerla xkan nak berumah tangga kat KLIA plak kot...eh x buleh erk???

so sebelom nak kuar haroslah bayar parking dulu kan...hahaha RM18 harosla jugak aku terkejut sebelum memasukkan jumlah duit dengan tangan yang gigil2 ala2 seram2 sejok gittew kat dalam mesin x bernyawa tp ader suare tuh...owh sungguhla merapu aku skank kan??? xperla aku nyer chiter kan...n aku nyer blog pon hahahaha......

so da sampai umah n da lepas mertua2 ku balik ke kediaman mereka (uuuuhh sungguh sarkasti perkataan itu..xperla nak amik feeling wartawan setempat siket!!) aku n hubby pon plan nak kuar cos nak pergi cari kasot kijer beliau da banyak kali sangat da postpone so sebelum jari-jemari die yg halus tulus dan mulus tu muler menjalar keluar daripada kasut tu hendaklah kasut tu di tukargantikan...

erm x pegi maner pon cumer pegi giant yg cumer amik maser 3 min kot daripada umah aku...so da sampai x pk panjang teros jer pergi kedai kasot yg mmg kitorang da "ushar" dalam beberapa kali...kasot2 kat situ okla fashion pon uptodate n price is quite reasonable....erm pilih punyer pilih punyer pilih last2 jumperla kasot beliau...lamer gak la nak pilih kasot die da berkenan design size plak xder, da ader size design plak x berkenan...erm tp berkat aku hembus2 kat hubby aku tuh akhirnyer ader gak yg dier berkenan n ader gak saiznyer so x nak banyak bunyik aku capai n teros bayar.....
erm nak dijadikan chiter aku pon dapat sepasang sandle time laki aku dok sebok pilih kasot dier....

so afta da selesai beli kasot beliau aku pon mengajak la beliau ke pasaraya yang berkenaan...pusing punyer pusing punyer pusing tetiber la plak kepala aku nih terpusing kat satu bhgn tu kan n mater aku pon mmg da x boleh nak berkedip da...pelan2 tangan aku merayap nak mencapai "mende" tu....owh so adorable!!!!

tunjuk kat hubby aku die pon tumpang berkenan n cakap memang mende tu gorgeous..owh agak over siket statement tu...erm agak dalam dilemma biler ader plak kaler lain yg juga turut mencuri perhatian aku but love at the first sight mmg best akhirnya aku tetap memilih yg memuler memaut pandangan ku tadi...owh so touching!!!

x cakap banyak teros sambar n pergi kat kaunter dan membayar mende itu....so jom kiter tengok apekah "mende" itu........

.......
......
.....
....
...
..
.

tadaaaaa.....

makanya inilah "mende" itu.....



p/s : moral of the story semalam sayer dapat 2 kasut baru...superduperlike!!!



No comments:

Post a Comment