buah hati mama!!!

semalammalam tengah2 lepaking sambil tengok tv tetiber henfon aku menjerit minta tolong dijawab...erm AREDERK!!!

aku memang super excited kalau adik aku yang telefon sebab itula "paparazi bergerak" aku...alor kitorang bukan bergosip aper pon bergosip hal dunia semasa jer...adik aku tu kalau setakat nak jadi pengacara melodi tu da boleh mengalahkan zizan kot dalam ABPBH..kang x pepasal plak Pak Nil nak kene berlari naik stage bagi award kat adik aku plak!!! chett aper yang aku da merapek jauh sangat nih...

ok so biler da tengok aku nyer henfon pon da berjoget2 atas lantai disebabkan vibrator tu aku pon angkatla...so as islam apon bagi salam...

aku : assalamualaikum...

iman : ......................????????

aku : senyum n sengih2 senget

iman : ...............????

aku : senyum lagi sambil menampung air mate yang da bergenang....

iman : .............??

(aper sebenarnyer yang iman cakap?????

aku : alhamdulillah pandainyer iman ngaji.... (sambil kesat air mata sesungguhnyer memang aku tengah rindukan iman)

(sebenarnyer iman baca surah al-fatihah dari awal sampai habis n guess what die x pelat)

iman : iman dindu mamalaa...mama x dindu iman ker?

aku : rindu nanti iman ajak umie datang kl ok...

iman : ok..mama papa aner??

aku : papa tidor la sayang...nanti besok mama suruh papa tefon iman yer

iman : papa tidor da?? papa tu sombong yer mama??

aku : bukan...papa tidor sebab papa punek (penat) work...

iman : yer ker mama..erm taperla mama....

aku : besok mama suruh papa tefon iman yer???

iman : ...............?

aku : sengih2 lagi

iman : ...........??

(aper plak la yang iman cakap ni erk?)

iman : ..................???

aku : sengih aku da makin lebar

iman : tedap x iman nyanyi lagu ombak dindu mama???

aku : (i'm speechless)......sedapnyer iman nyanyi

iman : okla mama....bye..assalamualaikum (rentak mcm ustaz izy), marimar...argh!!!...i lob u mama!!!

aku : w'salam...i love u tooo....(sambil gosok2 mate)

haa demikianla perbualan aku n iman semalam....memang aku tengah rindu mati dengan si kechik nih....last jumper bulan 1 aritu...



mama dindu iman.......sangat2!!!!!

 p/s : umur iman baru 3 tahun 3 bulan tapi alhamdulillah die cepat belajar...surah al-fatihah pon die daboleh hafal...syukur pada kebesaran Allah...mama doakan iman jadi anak yang solehah yer sayang!!!


No comments:

Post a Comment