gemok!!!!

adui da naik senak kepala hotak aku nih biler orang asek cakap ko dagemokla, ko nampak chubbyla, wey ko da nampak sihat sikitla pendek kater memacam lagi perkataan yang sewaktu dengannya....memang memang aku akui aku da gemok tapi bukan nyer aku nak cam nih...berat badan aku naik since 2008 sebab aku ader amik ubat hormon(pil untuk bagi subur) hah obatnyer memang aku subur sampai ke sudah tapi badanla yang subur bebi x dapat2 gak....sejak aku stop amik obat tu badan aku da x leh nak turun aku aderla gak amik obat kurus tapi aku tengok badan aku makin naik so aku stop aku try diet pon x jadi gak...slalunyer aku xkan amik lunch cumer makan time balik kijer malam aku da x makan lagi...

sedih biler kawan2 banyak kutuk aku...tp nak buat camner kan da memang aku gemok...sob...sob...

lagi sedih biler aku bukak almari n tengok baju2 aku yang gojes tu da x mampu aku pakai kalau mampu pon ya rabbi sendat biji mata ku tengok....tu baru biji mata aku agaknyer kalau org lain yg tengok???? haaaa korang fikirlah sendiri...of cosla aku akan jadi bahan bualan dan kekekan mereka......sob..sob..sob...sedih lagi!!!

aku bukan x nak berusaha untuk kurus tapi aku sekarang dalam usaha nak dapatkan baby so aku agak takut nak mengamalkan diet extreme....cumer buat aper yang boleh jer...xperlah biarlah orang nak kater aper kan mulut manusia nih maner boleh tutup....(ayat tu untuk menyedapkan hati sendiri...)


No comments:

Post a Comment