cerita hujung minggu.....

camner korang layan weekend korang????

aku?? aky ngan en. asben x kemana pon biasa la kan da tengah bulan kalau keluar kank tangan nih gatal jer menjalar nak mengambek aper yang sememangnyer x patot dan x perlu diambik..so kami amik keputusan x nak mengeluarkan diri dari rumah....

tengok dvd da buat da minggu lepas so da xder citer lagi nak nengok, astro plak asek dok mengulang citer yang samer da berkali-kali sampai aku naknengok tajuk chiter berkenaan pon raser macam da na muntah ijau...kalau muntah ader ehem2 xper la gak kan??

so...so....

aku ngan en. asben decide nak declare war?? aper giler ker??? memang giler kan....

bukan declare aper la u olls nih kitorang declare war sbb nak compete game....hahahahahahaha poyo kan???

so kat bawah nih la game yang kitorang dok competing each other tuh...


ni la game yg da buek den ngan en. asben den goin' crazy samo tuh...


game nih ader 150 level, bukan senang nak cakap kat u olls keluar gak la peluh jantan en. asben aku main...hahaha...

so far aku da sampai level 85 berbaki 23 "nyawa" lagi en. asben aku plak baru jer mencecah level 48 berbelenkan lagi 6 nyawa....ngehngehngeh.....

korang leh arr try men game nih gak...confirm puas ati n biler da start maen sangat susah nak benti hokey...macam aku n en. asben aku...huahhuahhuah...



 

2 comments:

  1. ko bab main game memang hantu!

    eh.tetibe ngata ke orang.teringat zaman monteng tuisyen sebab nak main game je.

    ReplyDelete
  2. hahahaha....kenangan tu mmg akan terpahat dalam ingatan aku sampai biler2 babe...!!

    ReplyDelete