nasi kandar line clear, penang

111111 berjaya jugak aku, en. suami dan kawan aku beserta suaminya mencecah kaki ker pulau pinang yang dikatakan pulau mutiara katernyer...entah celah maner mutiarenyer pon aku tidak la tahu...skrg nih aku bukan la nak citer pasal pulau memulau nih tp aku nak share siket experience aku makan nasi kandar di satu hot spot yang banyak gak la org promo kan pada aku sblm aku pi penang ne...NASI KANDAR LINE CLEAR...ekceli kedai nasi kandar ni xderla besar maner pon duduk nyer kedai nih bersebelahan dengan kedai2 menjual baju dan barang2 hiasan...



kepala ikan yang menjadi penyambut tetamu
 Straight to the point, aku makan agak mewah hari tu dengan 2 ekor udang yang saiznyer ada ala2 besar ibu jari kaki aku besar siket lagi kot, sayur kobis dan nasi kosnyer mencecah RM18.60...memuler terkojut gak la aku kan but then biler da merasai dan memakannyer aku raser teramatla berbaloi harga yang aku bayar itu... no wonder ramai org yang agak menggembar dan gemburkan tempat ni....sangatla sedap dan pilihan lauknyer amatlah boleh memuaskan nafsu mata yang memandang....


en. jai maseh kekompiusan dimanakah dia berada????


nilah my dish for that day..nampak x udang tu besaw kan??


zuraini nyer pilihan...
menu biasa my hubby...ayam, ayam dan ayam...
So, aku x nak la citer bebanyak cos jari-jemariku pon da agak letih nak menaip just enjoy the picture d moment we enjoying the food....

No comments:

Post a Comment