maharaja lawak mega



Jomla layan maharaja lawak mega....baru jer start last week...so as for the fiirst appearance diorang nih sumer buat lawak ala-ala latuk jerla except for few group yang agak boleh buat aku gelak sampai satu taman dengar...aku nih memang kaki gelak...so kiter just go through jerla aku nyer review seber sedikit tentang diorang...nih personal opinion aku la aku bukannyer pengkritik tetap mereka pon tapi sebagai orang yang menonton aku juger merupakan salah seorang juri mereka diantara berbillion yang laen.....



COMEL - lebih kurang macam sekadar di pinggiran jerla dier nyer lawak


SYOK - tada syiok pon aku tengok, x gelak langsong babe!!!!


HIRO - lawak mereka masih menyengat dan bersahaja seperti dulu juger....superlike for them


ANJE - mmmm bau kepam-kepam manjer...they lost for last week performance


LANUN - lawak dorang nih pon lost n frankly speaking x lawak langsung


OSBON - awal lagi nak cakap sbb diorang nih bukan sebarang otai


3G - combination yg blh tahan lawak


SAEHU - lawak mereka in ordinary n they r cute


JH - lg sorang otai, boleh tahan lawaknyer


PI MAI - they are superb...i like (dis is my card SUE..SAM)


BAWEL - they really entertain me


BOBOI - setakat ini mereka terbaik


BP - aku suker lawak mereka yang spontan...kutok sumer org yg ader..hahahaha


ADLIN - kemana tumpahnyer kuah kalau x ke dalam pinggan.....he's average


RAP - okay la x rap sangat lagi...


GEBU - sexy jer buleh harap lawak ke laut

CAER - ontah hapehape ontah

Untuk mengkritik diorang neh bagi bersemangat sikit adalah DATO' CT NURHALIZA, DATUK CHEF WAN and ZAINAL ABIDIN HASSAN yang akan mengomen mereka secara tetap sehingga ke penghujung rancangan dan orang yang agak penting dalam rancangan ini hosnyer adalah AC yang aku raser pon agak lawak jugak....(naper dier x masok erk....!!!)


Kesemua gambar-gambar diatas adalah ihsan daripada fanpage MAHARAJA LAWAK MEGA ASTRO. Dis is totally personal opinion daripada saya xder kener mengena dengan orang yg sakit, pengsan atau pon yang sudah tiada di atas muka bumi Allah ini. Harap mereka mampu memberikan yang terbaik dlam setiap persembahan setiap minggu. As for last week masih tiada sebarang penyingkiran berlaku untuk malam ini marilah kita samer2 tengok malam ini di ASTRO WARNA saluran 132 pukul 10.00 malam ok.

No comments:

Post a Comment