ombak rindu

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi

Listening to this song mmg sangat membuat aku teruja untuk pegi menonton. So semalam already sat for the movie wif my hubby and one of his buddy. Jauh tu pegi nengok sampai Berjaya Times Square cos at Alamanda Putrajaya already finished. Really spoil my eager cos the movie was really not there as what i am expecting. Jarang aku nih kalau tgk movie sampai nak tertidor but last nite aku raser ader dalam lingkungan 20-25 kali aku menguap menahan kemengantukan yang da menterjag diri disebabkan jalan ceritanya yang sangat amat la boleh aku kategorikan sebagai lembab.

- for three of us -
As for my hubby pon samer mmg dier x mengamati langsung pon citer nih. The best part kitorang siap boleh gelak lagi cos ader HANTU KAK LIMAH yang sesat plak dalam citer tu but not DELIMAWATI k but AZIZAH MAHZAN..she was so over reacted..the way she talk, she walk and everything about her make me sick...aku raser mmg dier yg menokok nambah sendiri karakter Dato' Sufiah tu...on behalf of my personal opinion dier x perlu pon kot nak buat tu semuer..if she just act like normal that will be better...

For Lisa Surihani she really into the character as Mila Amilya..jarang dapat tengok Lisa mainkan watak macam tu. She's doing really fine. Extra credit for dis beautiful Lisa..SUPRISE..SUPRISE!!

Aaron biaser jer cos da banyak sangat dier da bawak watak macam tu so nothing more can gain from him same as Maya Karin.

sempat lagi....
For the whole story aku raser citer tu bebiaser jer..i don't even know which part yg aku perlu nanges. Aku x touching langsung tu...!! Memang aku really not enjoy this movie. Sad....!!!!

But i really enjoy listening to this song...so layannnnn!!!!

No comments:

Post a Comment