MaharajaLawakMega M2 - BP

Lawak diorang nih konsisten jer since daripada performance diorang last week...aku suker diorang nyer lawak yang teramat sangat spontan but yet the comedy was so there....credit given to BOB KUMAN yang da bagi full commitment i guess walaupon dier sebenarnyer sakit...obvious sangat nampak dier x baper nak sehat dengan mukanyer yang agak pucat and kalau u oll boleh nampak still ader lagi jarum kat pergelangan tangan dier...and for his partner aku x ingatla plak namer dier he so complete this group..aku suker dengar dier gelak membuatkan aku pon terasa nak gelak....maka terimalah serangkap pantun dari saya......

Kalau nak tau podehnyo lado,
Dibolah-bolah digiling-giling,
Kalau nak tau banyak e jando,
Kualo Pilah Jalan Senaling.




Enjoy......

No comments:

Post a Comment