our day out

seronok tak terkata-kata aku minggu lepas biler mak n adik aku datang..maka x terkata jugerla berbunganyer ati aku neh...hilang siket bosan me n my hubby...actually me hapdate agak lambat pasal kedatangan dorang nih cos masa agak membataskan.


-on d way nak p naek star, sajer x bawak keter cos nak bg iman merasa nek TETTAPEE-
xderla kemana pon just jalan-jalan bawak mak beli barang persiapan dier nak ke umrah next year..kemain sonok lagi die.Alhamdulillah ader rezki mak aku nak ke tanah suci. Mak pegi sorang jer cos nih trip dier yang disponsor oleh (ntah kami sekeluarga pon x tau siaper?)...mmg dier ikhlas nak sponsor mak aku bukan sbb nak tayang kat satu dunia yang dier da buat amal jariah. Tabik spring la aku kat insan tuhan nih.


-sambil2 tggu sempat pose-


-iman and tok-


-iman muker cuak-


-iskandar...nak jugak!!!-


-my sist yg ctrl hawt!!-


-maman = mama+iman-


-mak n menantu bongsunyer-


-oOOooOOOooo...-
Sambil2 tu sempatla gak adik aku mencuci mata kat MUAZ. Naik giler dier dibuatnya biler tengok ader macam2 jenis tudung n shawl kat sini n yang pasti paling memikat hati sbb murah. Jap dier amek pas tu letak pastu amik lagi pstu letak...mcm tu la seterus-seterusnya....


-iman 1st try-


-sempat lg pose dikelilingi pelbagai macam tudung-


-hahahaha....try jer-


-erm....no komen-


-our next ustazah pilihan bukan yg baju biru tu yer...-


-ustazah pilihan jugak ker?-


-i came from syria??!!-


-patong ker org nih cam samer plaks!!!-
k la...kitorang xderla pg butik 5 star pon just bawak mak shooping kat Jln TAR and MYDIN Subang. Tu pon da banyak gak la duit mak abes. Macam2 dier beli...terpancar seri kat wajah mak nak pergi ke Makkah.


After mak da shopping memuler decide nak bawak IMAN n ISKANDAR mandi-manda kat KLCC but kener cancel cos ujan so me n my hubby ajak dorang pegi early dinner kat CHOP N STEAK kat Kg. Baru since aku x pernah bawak adik dtg sini.


After a while tgk muker mak pon da mcm kepenatan. Lamer da  kitorang kat luar sian mak x larat so kitorang decide nak balik plus there no other else we can go cos ujan yang sangat lebat.


Da x tau nak story per just enjoy d picture we enjoy d moment together.....


-muker kener pakse makan-


-thumbs up by iman-


-my sist n hubby-


-shayunk tok neh...-


-special peace made by nur iman-


-ustaz yg xder gigi-
 
-bakal imam mude..-

LOTS OF ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ for my beloved family.

No comments:

Post a Comment