menggagau!!

yerp memang aku sajer nak menggagau arini..jiwa kacau..!!!!

kijer di pejabat x surut2 nak lari kejap kuar settlekan hal lain pon x boleh..adeh..pada yang memahami ribuan terima kasih pada yang mendesak pon terima kasih daun keladi yer..lain kali desak2 la lagi!!
aku memang sangat amat suke didesak. indah jer rasa dunia ni..

hidop ni biasalakan umpama roda kadang kiter dibawah terpenye kadang kita diatas mengembang..tapi aku skrg ni atas pon x bawah pon x aku ader kt bhgn tepi2 tu klu dikayuh kedepan maka aku diatas kalau direverse kebelakang maka aku akan kebawah...

owh my aper yg aku merepek..xperla cukup nak bagi aku sedikit release sebelum sambung berdepan dgn pelbagai macam masalah. masalah bukan beban tapi ia adalah peluang untuk kite pelbagaigunakan dalam memanfaatkan kehidupan..yer dak???



No comments:

Post a Comment