Alhamdulillah...!!

Alhamdulillah syukur yang amat sangat terhadap Ilahi aku masih mampu untuk bernafas hari ini di tahun 2013 ini di atas izinNya.

Then alhamdulillah jugak finally aku ingat password nak buke blog kesayangan aku neh. Tetap sayang walau jarang berupdate ok...!! Sile jangan jeles..huhu (ya ado macam ader orang nk jeles orang yg bace pon belom ttu ade blog ko ni deq..sile jangan syok sendiri..). 

Godek punyer godek punyer godek di malam tahun baru yang aku x keluar kemana2 hanya bertemankan cerita musang berjanggut beserta teh o panas dan fries akhirnya berjaya jugak aku bukak. Alhamdulillah....

So harini aku dengan azam baru la kekononnyer akan cuber sekerap mungkin untuk cuber update blog aku nih. Update blog pon boleh masuk dalam azam ker...??? Tak kisahla yang penting tahun ni aku rase macam nak bagi blog aku ni meriah semeriah meriahnyer..mungkin jap lagi aku nak pasang lampu kelip2 kot biar bertambah meriah...jangan prasaan berkobar2 aku tu cumer untuk 2 ke 3 minit ni dah la...esok luse tetibe plak black out dah pastu senyap sampai 5-6 bulan. Hahahahahahahaha....





1 comment: