tinggal ibu lumpuh di hotel budget

tengok post title pon da sakit ati nih kan...tu la news yg tgh hot dishare kat fesbuk skank...ya Allah macam maner la anak dier boleh sanggup buat macam tu kan?? maner pegi perikemanusiaan die??

aku kalau bab mak2 nih mmg aku kalah especially klu yg dah kurang upaya macam tu..alhamdulillah syukur pada Allah mak aku sihat dalam kurniaan rahmat daripadaNya.
ntah aperlah yg dipkkan hamba Allah tu kan sampai sanggup buat mcm tu aku ingatkan semua tu cumer berlaku dalam drama tapi x sangka wujud gak dalam dunia alam nyata..

sian aku tengok makcik tu sampai x boleh nak cakap paper cos setiap kali die cuber cakap dia akan menangis..of cosla sedih kan kalau da anak sendiri pon sanggop buat mcm tu harapkan pekerja kat hotel tu plak yg jaga n tolong tukarkan diapers die...x dapat aku nak bayangkan perasaan makcik tu...

xperla makcik sesungguhnya setiap perbuatan tu akan ader balasannya...

p/s: x sabar plak aku nak tggu reaksi anak makcik tu!!! reporter aper lagi buatla kijer korang!!


No comments:

Post a Comment