demam lagi...

erm raser mcm baru jer few weeks update yg aku demam nih aku demam lagi...adoyaii x taula naper..antibodi yang da x larat nak bawak body nih kot...disebabkan selalu jer sakit2 nih aku n mr.hubby decide da x nak bela kucing lagi so all my "shayanks2" da selamat di deportedkan...sedih ader tapi terpaksa gak gagahkan hati being apart from them..kesian aku nyer mr. hubby aku tau die berat hati nak berpisah ngan budak2 tu tp nak buat mcm ner kan yang....!!!

semlm dua kali kitorang pegi pasar borong semata2 nak make sure yg budak2 tu safe n secure..memule kitorang pegi belum hujan so da senang ati tgk si kechik2 tu dok maen celah bushes but time tgh kitorang bersopim dekat MM tetiber hujan turun lebat giler..hati aku da teringat kat bebudak tu..cakap ngan mr. hubby ajak pegi tgk diorang balik..mr. hubby cakap kiter mkn dulu so lps mkn pegila tgk diorang...kesian sangat dua2 pon da basah kuyup berselindung sebalik simen yang mmg x boleh dijadikan tempat berlindung langsung...mr. hubby amik diorang letak dlm keter n tyer aku either nak bawak diorang balik rumah smuler or nk tinggalkan jer...aku serba salah...last2 kitorang decide nk tgglkan jugak but this time mr. hubby letak diorang kat dalam kotak n tinggalkan kat dalam bangunan yg confirm2 berbumbung n x kener hujan...

lamer jugakla perhatikan diorang sampaila mr. hubby da betol2 puas hati baru kitorang balik..

p/s: sedih sangat nak lepaskan diorang tp terpaksa..!!

No comments:

Post a Comment