wong solo BBB

Actually mlm nih sbnrnyer mlm nih aku n my hubby nak celebrate anniversary kami yang ke-3 tahun dan 10 bulan...hehehe sweet x kami neh??? Memandangkan da lamer gak aku x borak ngan kak zu n mr. hasbennyer aku decide nak ajak diorang dinner skali...so aku telah mendecidekan diri aku untuk pegi dinner di Wong Solo Bandar Baru Bangi. First time try neh nasib baik it's more than worth it. Kalau x mampos aku kener 'teow' ngan bebudak neh. My hubby mmg suker menghentam aku kalau da ader back up neh. Da la x nak melalut lebih panjang lebar so saksikanla picture2 dibawah ini sebagai renungan...ahaks...


 kak xue n mr. hasbennyer


 we olls dgn menunyer yang telah diorder


nilah nasi ayam penyet


 glojoh btol mr. pejai x ckp sdri punyer lg ker???

hopin' 2 b swit kapel ever....hepi anniversary


sambel teri cabe ijo

fried chicken wing

So totally boleh dibuat kesimpulan food kat sini mmgla amat delicious dan memangla aku mengrekomenkan pada korang supaya datang makan kat sini. Pricenyer pon bolehla bawak dirunding dengan aper yang korang makan. Sangatla berbaloi. Pelayannyer pon peramah tapi aku pon kadang2  x faham sebab loghat "endon"nyer tu ader sedikit pekat.

Jadi for this WONG SOLO layakla diberi 3/5.

No comments:

Post a Comment