MELinda MARSheamellow

Semalam gempak ingatkan my new kitten da ilang dari jagaan orang...puncanya pg tu my hubby nak pegi kijer die bukak pintu then si my kecik MEL ni plak terlalu teruja nak kuar rumah. Nak dijadikan cerita my hubby nih dier cumer ckp jer kat aku yg si MEL ni da kuar rumah tp xder plak die pegi caarikan budak kecik tu supaya masuk rumah balik. Sebelum aku pon mencabutkan diri ke opis yang berdekatan adalah gak mencari si MEL nih, panggil dier 5,6,7 dan 8 kali but she still do not answer me. Oleh kerana aku sudah ketelatan aku pon membuka langkah untuk menuju ke tempat kerja. End of chapter one.

Balik dari kijer dalam kol 6 lebih aku terus fetch my hubby nk pegi makan. Dier cakap selera nak makan x berapa nak ader sbb MEL sudah ilang dari pandangan. Kononla padahal da kenyang mencekik KFC yang telah dibelanjai oleh pegawai kesayangannya SITI NORHAYA YAHYA keran hari berkenaan adalah hari jadi beliau. Selesai makan we r heading back way home x menjengan kemana2 pon. BAlik rest dalam 5 min my hubby da x sedap duduk katenyer dier nak cari MEL sbb dier kater terdengar2 MEL memanggil namer dier poyo giler laki aku nih kan.

                ..:: inilah my melinda marsheamellow ::..


So dier pon kuarla mencari....search punyer search punyer search dier pon jumper MEL. Rupernyer si kechik aku tu berada di rumah jiran sebelah punyer sebelah aku...tengah dok mengiyaw2 ketakutan di celah2 bushes yg terdaoat di rumah jiran sebelah punyer sebelah aku tu....panggil punyer panggil punyerla susah mcm dier da dalam ketakutan ntah aper ntah anak jiran sebelah punyer sebelah aku tu da buat kat dier. Tapi nasib baikla laki aku ni da ala2 mcm DR. STEVE IRWIN tukan so akhirnyer MEL balik ke pangkuan kami...dan kami pon tidor lena semalam.

No comments:

Post a Comment