Senyap Sepi Sunyi Diam

Dah lamer x bernafas blog aku ni. Kalau anak cucu nak baca pun da naik malas agaknya. Da macam pembuka dan penutup tahun jer aku update blog. Satu update kat opening tahun and satu ni plak aku update da nak almost hujung tahun. Wateverla kan blog aku maka sesuki hati aku la. Cheh!!!

Da nak habis tahun 2013 aku hitung. Hurmm lebih banyak yang tak syiok untuk aku ingat daripada sebaliknya. Tak apalah pepatah omputih kan ader kata wat u give u get back so pepandaila koghang terjemah sendiri. Mak x ade masa nak nolong translate pendek kata sebenarnya aku sangatla not in mood today. Partner mc so semua kijer aku nak kene settle and pepandai sendiri but nasib baikla aku ni memang sangat fast learner maka Alhamdulillah dengan izinnya semua kerja pon done with the very well..cheh lagi!!! Masuk bakol ko angkat sendiri...

Mintak maafla kalau ader reader yang baca n timbul rase meluat gile kat aku sebenarnya sesi mengupdate blog aku arini lebih kepada nak meluahkan rasa tapi tetiber rasa x terluah plak...kehkehkeh!!! (x elok cerita hal rumahtanggadalamkain kat public kan??) so pendam lagi n senyap lagi n sunyi lagi n diam lagi n aku sengsara lagi......

No comments:

Post a Comment