belated mother's day celebration..

aku tau awal2 lagi korang tgk post title ni meme arr korang akan cakap ni citer yg memang amat sangat sudah basi kan..??? memang pown tp aku x pedulik la haper ngkorang nak kater kan aku nak citer gak...klu korang still nak continue bace trimas kases tapi klu u oll da x nak bace pon aku trimas gak la..at least korang ader gak menjengok blog aku yg da macam nak expired tp blm expired ni walaupon hanya memandang post title seperti melihat sekilas ikan di air...ok enoughla suda aku melalut..

honestly aku mmg da lamer giler kots x balik kg n last jumper mommy aku time tu sambut die balik dari umrah..bulan 4 aritu...so berkebetulan mak nak pegi umah adik n berkebetulan aku ader kijer kat area temerloh so aku n en. asben decide nak singgah ke rumah adikkesayanganku...

alhamdulillah sampai jugak hajat aku nak jumper my mommy...rindu giler!!! alhamdulillah again syukur pada Allah biler aku tengok mak sihat n walafiat..memula mak nampak macam marah jer kat aku sebab aku n en. asben memang da lamer x balik kampung...tapi mak aku tau die x perlu risau walaupon aku x balik kampung hati aku selalu ader dengan die...!!!

so mlm tu aku n en. asben celebratela belated mother's day for my mommy n my sis since mereka da punyer anak..simple celebration only as usual port biaser klu pegi Bera...haruslah MARRYBROWN...cake pon kecik jer cos da lambat plus ni last minute suprise...ngehngehngeh...(takperla yg penting niat nak celebrate tu ader kan..!!!)

so tammo chiter byk2 enjoy jer la pic below kays...

~ d celebration of us ~






No comments:

Post a Comment