JealousY

baru jap td aku ader terjengok blog seorang kawan lamer aku...sungguh aku x sangka sekarang dier da berada di polland even da dua tahun pon die dekat saner dengan anak teruna die..aku agak terkejot cos last aku jumper dier was at Sambutan Hari Kemerdekaan 2007 at Dataran Merdeka and out of sudden aku dpt tau die da posting kat saner..Raser cam jeles pon ader, bilerla aku nak dapat peluang macam tukan. Memangla ujan batu kat negeri sendiri lagi baik tapi aper salahnyer nak merasa emas kat negeri orang. Okay aper emas pon mahal kan skunk..ermmm mungkin skrg nasib agak menyebelahi die n bukan aku. Maybe next time aku dapat pegi Helsinki plak...hahahhahaha..berangan la dik ooi...
sajer jer aku tulis nih sbb mcm xder paper nak citer termelayarilar plak blog die ati merasa sedikit jeles..hahaha ntah paper ntah kan..
Ermmmm xper akan aku pastikan by next year at least aku akan berjaya menjejakkan kakiku ker Perth...hope so...

No comments:

Post a Comment